Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем - Изваждане на ключа при запален двигател!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем - Изваждане на ключа при запален двигател!

    Здравейте, колеги. Имам следния проблем, на всяка фаза от завъртането на ключа, мога да го изкарам от таблото. Дори като запаля колата, по време на движение мога да изкарам ключа от гнездото. Някой би ли ми дал съвет, къде и как мога да го оправя и какво може да е?

  • #2
    О идиално за какво ти е да го оправяш, зимата е чудесно, палиш, заключваш отвън и оставяш 10 мин. да се размразява.
    156 Sportwagon 02'

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от van_dal Покажи съобщение
      О идиално за какво ти е да го оправяш, зимата е чудесно, палиш, заключваш отвън и оставяш 10 мин. да се размразява.
      Дали ще работи двигателят, ако транспондерът го няма в близост до антената на имобилайзера?


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
        Дали ще работи двигателят, ако транспондерът го няма в близост до антената на имобилайзера?
        Няма проблем. Транспондера се търси само при първоначално даване на контакт. Тоест има ли веднъж разрешение за заплване до следващото палене няма нужда от транспондер.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          ключалката е /патрона/. купуваш една втора употреба и я носиш на ключар да ти я пренареди за твоя ключ.
          точка

          Comment


          • #6
            вземи я пренареди найстина защото на Мене на ГТВ ми се случваше така и една вечер около 1 4аса ми се закл. волана и до там ! признак е че вече е заминал патрона на самия бош и освен че на място може да ти направи бела да не можеш да палиш и куп др неща може да ти сътвори колкото да се пребиеш някаде

            Comment


            • #7
              Това не е проблем, а екстра
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                И на моето ГТВ прави така. Това е уникална екстра, която постоянно ползвам зимата.

                То па вече не я карам зимата.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от rosboy23 Покажи съобщение
                  Здравейте, колеги. Имам следния проблем, на всяка фаза от завъртането на ключа, мога да го изкарам от таблото. Дори като запаля колата, по време на движение мога да изкарам ключа от гнездото. Някой би ли ми дал съвет, къде и как мога да го оправя и какво може да е?
                  Какъв проблем бe колега, адски се кефих на тази екстра на вектрата си преди време . Даже ако някой знае как да си направя и алфата така.... Поздрави!
                  156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                  Comment


                  • #10
                    И за мен няма проблем,предишната ми кола беше така,слизам през зимата да си купя нещо,заключвам и тя си работи на място,докато се върна
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • #11
                      Интересно.......я пробвайте с кламер дали няма да запали,или с някаква там пластинка под ръка....
                      По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                      https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
                        Интересно.......я пробвайте с кламер дали няма да запали,или с някаква там пластинка под ръка....
                        Пробвал съм, не става.
                        Втория оригинален ключ обаче е чисто нов и той неможе да излезе от патрона в движение.
                        Това ме навежда на мисълта, че малко като са поизносени зъбите на ключа го прави този ефект
                        Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                        Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от alfa1452.0 Покажи съобщение
                          вземи я пренареди найстина защото на Мене на ГТВ ми се случваше така и една вечер около 1 4аса ми се закл. волана и до там ! признак е че вече е заминал патрона на самия бош и освен че на място може да ти направи бела да не можеш да палиш и куп др неща може да ти сътвори колкото да се пребиеш някаде
                          Подкрепям.
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            На 9-ката мисля да запиля зъбите само не знам откъде да го почна
                            Attached Files
                            sigpic
                            156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                            "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                              На 9-ката мисля да запиля зъбите само не знам откъде да го почна
                              Вържи го с един ластик за джоба да не го загубиш, че с това безконтактно запалване някъде в нищото ще се видиш в чудо......тия с пилите не ги мисли......те по някакъв начин ще се оправят)
                              По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                              https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                              Comment

                              Working...
                              X